Hallo allen,
Hebben jullie een voorbeeld van een format om klanttevredenheid te meten?
Als wij een klacht informeel of formeel hebben afgehandeld, sluiten wij de procedure altijd af met een brief. Nu willen wij op korte termijn bij een dergelijke brief een eenvoudig formulier met antwoordenvelop voegen met de vraag hoe mensen de afhandeling van hun klacht hebben ervaren.
Hebben jullie daar ervaring mee en mogelijk een voorbeeld?
Ik hoor het graag!
Groetjes,
Monique Tabbers
Reacties
@mohamad en @bbeke hebben jullie ervaring met een format voor klanttevredenheid? Of kennen jullie iemand die Monique op weg kan helpen?
Dat zou heel fijn zijn :-)
Monique, ik ben je niet vergeten en op de achtergrond ben ik meerdere mensen aan het polsen of ze je kunnen helpen. Zelf heb ik ook even gezocht voor je en ik vond dit formulier: https://www.dgra.nl/wp-content/uploads/2017/06/clienttevredenheidsformulier.pdf. Uit een geheel andere branche en erg lang maar misschien kan het je wat inspireren?
Hallo Kirsten,
Dank je wel voor het meedenken! Ik ga er mee aan de slag.
Hallo @mtabbers, Ik heb geen format. Maar ik ken wel iemand die kennis en ervaring heeft op het gebied van tussentijds evalueren. Wat is handig en wat werkt niet. Zou je daaraan wat hebben?