Donderdag 10 oktober hebben we een online webinar gehad over professionele klachtbehandeling.
Hallo, In verband met de onderbouwing van een voorstelling tot uitbreiding van de formatie zou ik graag van andere gemeenten, vergelijkbaar in grootte met de onze (circa 90.000 inwoners), horen wat de formatie is voor klachtencoördinator en voor secretaris van de bezwaarschriftencommissie.
De Nationale Ombudsman stelt behoorlijkheidsnormen vast.
We kregen flink wat aanmeldingen binnen en daar zijn we blij mee.
Ik ben benieuwd of andere gemeentes bij formele klachtbehandeling altijd een oordeel geven in de vorm van gegrond/ongegrond (of deels)?
Intervisie voor klachtbehandelaars (leren van elkaar) - doe je mee?
Goedemorgen, De klachtenregeling van de gemeente Hollands Kroon heeft alleen betrekking op B&W en medewerkers.
Vanuit de gemeente Amersfoort bestaat er behoefte aan intervisie voor klachtbehandelaars uit andere organisaties.
Hallo allen, Hebben jullie een voorbeeld van een format om klanttevredenheid te meten?