Hallo allemaal, Mijn naam is Manon Olde Meule en ik ben één van de 2 klachtenfunctionarissen binnen US (het Sociaal Domein) bij de Gemeente Almelo.
In hoeverre mag je een leidinggevende informeren over klachten ( gedrag en functioneren) over medewerkers.
De informele aanpak draait om persoonlijk contact, snelle oplossingen en een focus op wat belangrijk is voor de bezwaarmaker.
Beste mensen, Het CAK verrekend de eigen bijdrage rechtstreeks met de AOW.
Zo'n 72.000 kinderen, vaak met een beperking, zijn vrijwel dagelijks de dupe van de aanhoudende problemen in het leerlingenvervoer.
Een tijd geleden vroegen we hier op de Raadbaak om de vragenlijst van het tweejaarlijks onderzoek van de Kinderombudsman door te sturen aan alle kinderen waar je professioneel mee werkt of die je kent.
Donderdag 10 oktober hebben we een online webinar gehad over professionele klachtbehandeling.
Hi!
Ondanks het succes van "kandoor", een online vrijwilligersdienst die per jaar meer dan 1.5 miljoen vragen beantwoordde mbt financiele vragen (inkomen, belastingdienst, schulden, uitkeringen enz....), is door APG per 31 augustus de stekker uit deze vrijwilligersorganisatie getrokken.
- Harold van Garderen
- sep 2024
Hoi, ik ben Harold en ik help organisaties - waaronder relatief veel overheden - om massaal te horen wat inwoners én medewerkers in al hun diversiteit kunnen en willen delen (vertellen en duiden) en daarvan sturingsinformatie te maken van Straat tot Raad en Tweede Kamer